piątek, 24 listopada 2017

Tutorial - album pop-up & twist

Pamiętacie ten album?





Bardzo spodobała Wam się konstrukcja tego albumu.
W komentarzach pod filmem prosiliście o kurs do niego, zaś ja odsyłałam Was na strony, z których ja korzystałam przy jego tworzeniu.
Założyłam, że skoro w sieci są już kursy na tego typu album, to ja nie będę powtarzać się po raz kolejny. Jednak wszystkie kursy, do jakich ja dotarłam, pokazywały, albo mini albumy na małe zdjecia, albo kartki. Żaden z nich nie pokazywał albumu na "normalne" zdjęcia wielkości 9 x 12 cm.

Na moim kanale you tube znajdziecie film, na którym dokładnie pokazuję, jak stworzyć taki album.
Tutaj pokazuję Wam zdjęcia z wszystkimi wymiarami poszczególnych elementów albumu:

Okładka:
papier A3 (min. 200g/m2), składamy i docinamy do wymiaru 14,5 x 21 cm




Panel na zdjęcia:

papier A3 (min. 170 g/m2, ale nie więcej niż 200 g/m2) składamy w harmonijkę i docinamy do wielkości 4 razy 10 cm (4 cale) i szerokość 13 cm (5 1/8 cala)




Mechamizm:

pasek papieru o rozmiarach 12 x 29 cm (170 - 200 g/m2)




2 komentarze:

  1. dziękuję za tutorial, już dawno szukałam pop up na większe zdjęcia.
    bardzo dobrze wytłumaczone, chyba zrobię na prezent.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń