piątek, 10 listopada 2017

Album ślubny

Jakiś czas temu pokazywałam Wam ten album na próbę.
Dzisiaj przedstawiam właściwy album ślubny. Zrobiony jest z 12 arkuszy papierów do scrapbookingu. Użyłam kolekcji Obietnice z Magicznej Kartki. Kolekcja ma 13 arkuszy. Z tego ostatniego arkusza zrobiłam  kartkę arlekinkę.
Uwaga dużo zdjęć.
























Album w orginale nie miał być wiązany. Po dodaniu mat na zdjęcia okazało się, że jest bardzo pękaty. A gdy dodaamy jeszcze zdjęcia to nie można byłoby go zamknąć.


Maty są na zdjęcia różnej wielkości (10x15 i 9x12). Są one podklejone białym brystolem, aby po wklejeniu zdjęć była biała ramka.


W stronach kieszeniach są duże maty. Ozdobiłam je tylko brokatową taśmą washi.


Do albumu dołączyłam kopertkę z dodatkowymi elementami do dekoracji, które zostały mi z arkusza dodatków:


Ozdób jest niewiele: enemel dots, perełki, brokatowa taśma washi, kilka ćwieków i zawieszek oraz elementy wycięte z arkuszy dodatków dołączonych do kolekcji. 

I musiałam dodać tę tekturkę (Fabryka Weny)


Pomalowałąm ją złotym markerem i dwa razy pokryłam werniksem do decoupagu (dzięki temu tekturka się nie rozwarstwia).

Wielkość albumu to: okładka 7 x 8,5 cala, czyli 18 x 21,5 cm. Strony mają 6 1/4 x 8 cali (16 x 20 cm). Grzbiet ma ok 6,5 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz