niedziela, 20 sierpnia 2017

Album na próbę

Tak. Wiem, że brzmi to dziwnie, ale niniejszy album jest zrobiony na próbę.

Mam klientkę, która chce, abym zrobiła dla niej album ślubny. Niestety ma ona bardzo ograniczony budżet. Chcę się wywiązać z zamówienia, jednocześnie nie pracując za darmo.
Kolekcja papierów została wybrana (Obietnice z Magicznej Kartki). Teraz pozostało mi znaleźć taki format albumu, aby zdjęcia ślubne wygladały, jak najlepiej, a przy tym używać jak najmniej papierów, czy dodatków, aby nie narażać klientki na większe koszty.
Sami przyznacie, że to trudne zadanie.

Ale myślę, że udało mi się znaleźć rozwiązanie, aby wilk był syty i owca cała.

Kilka dni temu znalazłam na you tube ten film. Autorka przedstawia w nim album, który zrobiła tylko z 12 arkuszy papierów wielkości 12/12 cali. (Szkoda, że nie zamieścciła tutorialu).
Na podstawie tego filmu starałam się odtworzyć jej album.
I zrobiłam to - uwaga - bardzo dużo zdjęć:


























Kolekcja jakiej użyłam to Beautiful Day z Craft&You. Ma ona tylko 12 arkuszy, wiec byla idealna do tej pracy.
Album ma 4 strony kieszenie, uzupełnione dużymi matami na zdjecia. Jak widać na zdjęciach ma on mnóstwo miejsca na zdjęcia. Maty na zdjęcia są różnej wielkości. Ozdabiałałam je dodatkowo złotą taśmą washi.
Wielkość albumu to: okładka 7 x 8,5cala, czyli 18 x21,5 cm, strony mają 6 1/4 x 8 cali (16 x 20cm). Grzbiet ma ok. 6,5 cm.
Po zrobieniu tego albumu została mi tylko malutka garstka ścinek.
Myślę, że takich albumów będzie więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz