piątek, 5 stycznia 2018

Organizacja wstążek, czyli zrobiłam z nimi porządek

Każda z nas ma ten problem:






Tak właśnie wyglądało do tej pory moje przechowywanie wstążek.
Gdy po raz kolejny wyciągnęłam karton i ten się rozpadł i do tego jeszcze musiałąm szukać konkretnej wsążki powiedziałam - dość!

Wyciągnęłam ten papier (dawno temu kupiony w Lidlu):


I zrobiłam porządek ze wstążkami.


  • Wstążki na szpulkach, ale bez rantów



zapakowałam w pudełeczka (każda wstążka osobno),


które włożyłam do większego pudełka (zrobione na wymiar małych pudełeczek)




  • Wstążki na szpulkach z rantami 




 zapakowałam do pudełek:




I tak teraz to wszystko wygląda:


Pozostałe wstążki zawinęłam na bobinki i zawiesiłam na kółkach po półką.


Sami przyznacie, że teraz wygląda to o wiele lepiej.


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że ktoś inny będzie mógł z niego skorzystać

      Usuń
  2. Ale rewelacyjny patent na przechowywanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. I co najważniejsze się sprawdza w użytkowaniu

      Usuń