niedziela, 15 października 2017

#7 wymiana ScrapTubowa - Świąteczny album dla Mileny

Dzisiejszy album, jest zrobiony na #7 wymainę ScrapTubową. (jest to gruba na facebooku).
Moją parą wymiankową była Milena Baniak. Znajdziecią ją na tym kanale na YouTube.

Założenia do wymianki:
- album świateczny lub zimowy,
- rozmiar 15 x15cm,
- maksymalnie na 15 zdjęć.

A tak prezentuje się mój album:




Elementy na okładce są wycięte z papierów, których użyłam do zrobienia albumu. Są one podniesione na piankach 3d.


"Dyndadełka" na okładce to dzwoneczki.






Po bokach stron są kieszenie z dodatkowymi matami na zdjecia.




Jak widać odbiegłam od założeń z wymianki.
Wymiary mojego albumu to: 21 x14,5 cm. Zdjęć też pomieści znacznie więcej.
Papiery, jakie użyłąm to kolekcja North Pole z Craft&You Desing.
Ozdób jest niewiele, bo same papiery są tak piękne, że szkoda je zasłąniać nawet zdjęciami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz