środa, 21 czerwca 2017

Cudowne odkrycie, niezbędne każdej skraperce

Dzisiaj chcę się Wam pochwalić cudownym odkryciem, które jest mi niezbędne do pracy.

Jednak zacznę od początku.

Czy Wy też macie taki problem z gumkami do mazania?


Po pewnym czasie od zakupu gumka staje się sztywna, krucha, łamie się, a zamiast ścierać "pięknie" rozmazuje ołówek po całym papierze. Do tej pory po prostu kupowałąm kolejną i kolejną. Ale problem był cały czas. Poza tym, szkoda mi wydawać pieniądze na coś co użyję kilka razy, a później wyrzucę.

Teraz mam to cudo:



To nie jest biała kredka, ani farbka w ołówku. Tak..... Dobrze myślicie....

To jest gumka do ścierania.

Jest cudowna. Mam ją już jakiś czas i nie mam z nią żadnych problemów, a jak się wymarze, to temperówką ją ostrzę i mam ją dalej. Nazwa producenta jest na zdjęciu. Nie reklamuję producenta. Koszt zakupu to ok. 5zł - czyli niewiele. Jeśle wezmę pod uwagę, że w ciągu roku kupowałam kilka gumek po ok. 3zł każda, to sami przyznacie, że cena jest raczej znikoma.

Polecam ją każdemu. Po prostu CUDO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz