niedziela, 25 czerwca 2017

Baza do albumu

Dzisiaj pokazuję bazę do albumu, który będzie prezentem imieninowym.
Zrobiłam ją sama metodą hidden hinge.





Na okładkę użyłam tektury z tylnej okładki bloku do akwareli.
"Zawiasy" hidden hinge - to tylna okładka z bloczków z papierami Galerii Papieru.
Środek i wszystkie karty - to blok techniczny o gramaturze 190g/m2 Canson.



Każda karta jest kieszenią otwieraną z boku. W środku są dodatkowe foldery na zdjęcia.



Okładkę obłożyłam płótnem malarskim


z tego bloku:


Blok ten (w ilości sztuk 2-óch) kupiłam dawno temu, gdy rozpoczynałam swoją przygodę ze scrapbookingiem. Po zrobieniu tej bazy zostały mi tylko dwa arkusze - czyli będzie jeszcze jedna baza tej wielkośći co niniejsza.

Wymary albumu to 6,5/6,5 cala.
Grubość to 3,5 cala.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz