poniedziałek, 11 lipca 2016

Nowe szaty korkowych tablic

Tablice korkowe to bardzo przydatny gadżet.
Swoje wykorzystuję jako tablice informacyjne dla mojej rodziny.

Do tej pory wyglądały tak:


Panował na nich bałagan. Niektóre informacje nie były już aktualne. Same tablice też wymagały odświeżenia.

Do ich odnowienia użyłam folii tablicowej, dekoracyjnej taśmy i kwiatów ręcznie robionych ze ścinków papierów z Galerii Papieru.

Teraz tak się prezentują:






Ponieważ taśma, którą okleiłam ramy tablic jest w kropki pracę zgłaszam do tego wyzwania w Art Piaskownicy. W kropki jest również papier użyty do zrobienia kwiatków.


Ilość użytych kwiatków na każdą tablicę (sztuk 3) spełnia również wymagania wyzwania w Filigrankach - szczeguły znajdziecie tutaj


Zatem i do Filigranek zgłaszam tę pracę.

3 komentarze:

  1. baaardzo fajny pomysł !! dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek !

    OdpowiedzUsuń
  2. proste i eleganckie ... dziękuję za udział w wyzwaniu art Piaskownicy Ki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne tablice :) O wiele bardziej podobają mi się po metamorfozie :) i do tego te cudowne kwiaty :))))))) Moją tablicę zdominował Szymuś i jego malunki, naklejeczki i zegareczki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń