czwartek, 25 maja 2017

Prosta półka na balkon - zrób to sam

Potrzebowałam na balkon półeczkę, aby postawić na niej kwiaty. Wcześniej tę rolę spełniała drewniana skrzynka po owocach. Jednakże była ona zbyt delikatna i nie utrzymywała ciężaru skrzyki. Wobec czego postanowiłam zrobić sobie półeczkę z drewnanych klepek, które miałam z rozebranego regału.

O tego:


Co potrzebowałam, aby zrobić prostą półeczkę na balokn pod kwiaty:

-  kilka desek - ja użyłam ich 6, z rozebranego regału

-  wiertarka z wiertłem do drewna, garść śrubek, piła, wkrętarka,

- farba do drewna w ulubionym kolorze (u mnie popielaty) i wałek malarski z kuwetką na farbę.

Jak zrobiłam swoją półkę?

 najpierw docięłam wszystkie deski na odpowiednią długość

 pomalowałam wszystkie deski farbą akrylową do drewna

 następnie skłądałam wszystkie części w całość, najpierw nawiercałam dziury na śruby, aby było je łatwiej wkręcać,

 a później za pomocą wkrętarki wkręcałam śruby

 a tak wygląda gotowa półka. Może nie jest zbyt okazała, ale stabilna i spełnia swoją rolę.

Tak prezentuje się już gotowa pólka na balkonie.



Koszt wykonania tej pólki dla mnie był prawie żaden (wszystko miałam zachomikowane w domu). Gdyby kupić potrzebne materiały, to koszt jej wykonania nie przekroczyłby 20zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz